söndag 1 april 2012

Första inlägget :)

Jahopp, då har man startat en blogg. Syftet med den är att göra inlägg som handlar om mat, matlagning och allt som hör där till. Kanske kan man vara en inspiration till någon annans matlagning
Kanske kan du ta en kik här när du inte vet vad du ska laga för mat ;)

Jag är ingen expert på matlagning och har ingen speciell erfarenhet eller utbildning.
Det är väl mer så att jag upptäckt att jag gillar att göda folk.

Recepten jag använder är egenkomponerade, samt recept från kokböcker, nätet, vänner osv.

2 kommentarer:

  1. Gu vad kul att du har skaffat en blogg! Du är en OTROLIGT bra feeder jag älskar dina smörgåstårtor och bakismaten! ;)

    Magda

    SvaraRadera
    Svar
    1. Va skoj att du tycker det! Älskar att göda och att gödas...haha :)

      Radera